Reklamace

Poškozené zásilky

Zákazník je povinen bezprostředně při dodání spolu s dopravcem překontrolovat stav zásilky (neporušenost pásky, poškození krabice).

V případě poškozené zásilky je zákazník povinen sepsat škodní protokol přímo s přepravcem.

Zákazník je povinen ohlásit poškození zásilky danému přepravci a vyplnit formulář na adrese www.reklamacniformular.cz a to neprodleně. Pozdě nahlášené reklamace nebudou uznány.

Zákazník by měl pořídit důkladnou fotodokumentaci poškozeného balíku:

  • foto poškození,
  • foto balíku s viditelným spedičním štítkem,
  • foto výplně a obalového materiálu.

Vrácení zboží

Postup vrácení zboží do 14 dnů od převzetí.

Vyplňte formulář na adrese www.reklamacniformular.cz

Vyplňte dokument odstoupení od smlouvy.

Do balíku vložte dokument odstoupení od smlouvy a kopii faktury.

Balík odešlete na adresu:

Gadgets House, s.r.o., Do Čertous 2634/7, logistický park P3, Hala H1 – boční vchod č.6, Praha 20 193 00