Poškozené zásilky
Zákazník je povinen bezprostředně při dodání spolu s dopravcem překontrolovat stav zásilky (neporušenost pásky, poškození krabice).
V případě poškozené zásilky je zákazník povinen sepsat škodní protokol přímo s přepravcem.
Zákazník je povinen ohlásit poškození zásilky danému přepravci a vyplnit formulář na adrese www.reklamacniformular.cz a to neprodleně. Pozdě nahlášené reklamace nebudou uznány.
Zákazník by měl pořídit důkladnou fotodokumentaci poškozeného balíku:
- foto poškození,
- foto balíku s viditelným spedičním štítkem,
- foto výplně a obalového materiálu.
Vrácení zboží
Postup vrácení zboží do 14 dnů od převzetí.
Vyplňte formulář na adrese www.reklamacniformular.cz
Vyplňte dokument odstoupení od smlouvy.
Do balíku vložte dokument odstoupení od smlouvy a kopii faktury.
Balík odešlete na adresu:
Gadgets House, s.r.o., Do Čertous 2634/7, logistický park P3, Hala H1 – boční vchod č.6, Praha 20 193 00